Menighetsfest
Kråkerøy stab og menighetsråd inviterer til menighetsfest 12. mai kl 17.30. Alle er hjertelig velkommen. Det blir noe godt å spise og det blir lek og moro, samt et hyggelig fellesskap. Påmelding kan skje på gamlemåten - dvs skriv deg på liste som ligger bakerst i kirken etter gudstjenesten, eller elektronisk via QR-kode på plakaten du ser her. Frist for påmelding er 7. mai.
Publisert:
