Medlemsregisteret flyttes

Helgen 10.–12. februar skal Den norske kirkes medlemsregister flyttes til ny driftsleverandør. Da vil registeret være utilgjengelig.

Eldre kvinne skriver på tastaturet på en bærbar pc.

Fra fredag 10. februar kl 16.00 vil Den norske kirkes medlemsregister være utilgjengelig fordi registeret skal flyttes. Det vil være helt utilgjengelig fra fredag 10. februar kl. 1600 og ut helgen. Har din menighet dåp denne helgen, må du skrive ut dåpsattester før kl. 1600 på fredagen hvis de skal skrives ut direkte fra medlemsregisteret.

Medarbeideren/labOra og Kardinal vil kunne brukes, men funksjoner som krever kontakt med medlemsregisteret, vil ikke fungere. Det vil heller ikke være mulig å logge seg på kirken.no/minside når flyttingen pågår.

Etter planen vil medlemsregisteret vil være tilgjengelig som normalt mandag morgen kl. 0800, men det kan dukke opp uforutsette utfordringer. Dersom medlemsregisteret ikke fungerer som forventet denne dagen, er det fint med en e-post til support@kirken.no, fremfor at du ringer.