Oppgraderte nettsider

I førre veke var nettsidene til kyrkja (kyrkja.no) gjennom ein nødvendig oppgradering. Det gjorde at sidene var ustabile og delvis utilgjengelige. No fungerer sida – det gjer også at du kan lese sakene frå førre nyheitsbrev på nytt.

Kyrkja sine nettsider er flytta til sky. Foto: Bo Mathisen / Den norske kyrkja.

Førre veka vart kyrkja sine nettsider oppdaterte. Det gjeld både dei nasjonale sidene kirken.no og kyrkja.no – men også alle kyrkjelydar, fellesråd og bispedømeråd som har desse sidene.

Oppgraderinga har tatt fleire dagar, men no skal nettsidene fungere.

Flytta til skyplattform

Nettsidene er flytta frå fysiske serverar og over til ei skyplattform som vil mogeleggjere enda betre nettsider.

– Dette vil gjere nettsidene våre tryggare og bane veg for utvikling i framtida, seier konsitutert kommunikasjonsdirektør Emil Engeset.

Gjennom veka har sidene vore ustabile og tidvis utilgjengelege. – Dette er noko alle verksemder gjer, og denne veka var det altså vår tur, seier Engeset.

Les sakene frå nyheitsbrevet 24. januar

Grunna oppgradering av nettsida var fleire av sakene i førre nyheitsbrev utilgjengelege. Du kan lese dei her: