Mot Målet for dei som går i 4. klasse

Er du nysgjerrig på korleis ein tenner bål? Eller korleis ein knyt venskapsknute? Eller kva som skjedde i Ulstein for over 100 år sidan? Bli med oss på tur!

Mot Målet for dei som går i 4. klasse

Mot Målet

Mot målet er eit samarbeidsprosjekt mellom Ulstein kyrkje og Ulstein KFUK-KFUM speidarar. Du vil møte speidarane undervegs på turen mot målet.  Vi skal gå frå Ulstein skule til plassen den Ulstein kyrkje stod heilt fram til 1878. På vegen skal vi innom ulike postar, der vi får snuse litt på speidarkunnskap, lære om gamal historie frå Ulstein, og bli kjent med forteljingar frå Bibelen. Når vi er fremme blir det ei minigudsteneste og pølsefest!

Når? Mandag 29. april. oppmøte kl. 17:00 ved Ulstein skule (Skeide). Ta på deg utekle! Henting: kl. 20:00 Ved Ulstein gamle kyrkjestad

Påmelding: De kan melde dykk på til arrangementet lengre ned på sida.
Frist for påmelding: fredag 26. april.

Meld på NO før det blir gløymt!

Deltakaravgift er kr. 100,- Dette dekker mat, samt utgifter til materiell. Bruk vipps 801600, velg Mot Målet
Egenbetaling skal ikkje vere til hinder for deltaking. Ta kontakt med kyrkjelydspedagog Ingrid Sæter på tlf: 474 01 349. Alle kyrkjelege tilsette har teieplikt.

Praktisk informasjon
Vi skal vere ute uansett vêr, så borna treng å ha uteklede/regnklede og fottøy tilpasse vêret,  ta gjerne kontakt med underteikna eller med kyrkjekontoret om det er noko de lurer på.
Venleg helsing

Ingrid Madli Sæter, Kyrkjelydspedagog. im678@kyrkja.no/47401349

Bjørn Losvik, Kateket  bl669@kyrkja.no/90580051

Mot Målet påmelding

Eg samtykker til å motta informasjon om trusopplæring og andre tilbod som passer for mitt barn på mi e-postadresse
Bilete til bruk i Ulstein sokn sitt informasjonsarbeid der barnet mitt er godt synleg. Eg tillet bruk av bilete av mitt barn.