10 gode råd for betre samtalar

Karl Dag Bærug, nestleiar i Kirkens SOS Bjørgvin –  med ti gode råd for deg som ynskjer å vera ein god lyttar

Foto: Vetle Karlsen Eide

Korleis kan du bli ein betre samtalepartnar? Det spørsmålet var temaet då Karl Dag Bærug, nestleiar i Kirkens SOS Bjørgvin, vitja Norheimsund kyrkje måndag 2. oktober. Kurset var ein del av Kvammaveko/ Verdsdagen for psykisk helse. Gjennom praktiske øvingar, forteljingar og fakta fekk dei over 70 deltakarar ny kunnskap om det å vere eit lyttande medmenneske! Her var det mykje lærdom, gode tips, og ting å tenkja på. På kurset vart og ti gode råd for lytting presentert:

1. Ta deg tid til å lytte
  2. Vis at du lytter og ønsker å forstå
  3. La den andre få snakke
  4. Gi anerkjennelse og støtte
  5. Hjelp til med å rydde (i hodet)
  6. Gi heller innspill enn råd
  7. Let etter lyspunktene
  8. Tål stillhet
  9. Avklar forventninger
  10. Hold på hemmeligheter                                                                                                                         Kvelden var eit samarbeid mellom Vikøy sokneråd og Kvammeveko/ Grannehjelpa.