Prosti og prostar i Bjørgvin bispedøme

Bjørgvin bispedøme har 11 prosti. Prosten er leiar for prestetenesta i prostiet.

Biskopen i Bjørgvin og prostane samla til prostemøte i Bergen august 2023. F.v.: Gudmund Waaler, Maren Flotve Tischendorf, Leif Endre Grutle, Svein Arne Theodorsen, Kristin Sævik Litlere, Arild Hellesøy, biskop Ragnhild Jepsen, Jan Tommy Fosse, Mari Saltkjel, Kjell Olav Høstaker Nordheim, Helge Taranrød og Knut Magne Nesse.

Oversikt over prosti og prostar i Bjørgvin bispedøme:

• Bergen domprosti - Fungerande domprost Hans Jørgen Morvik
  • Bergensdalen prosti - Prost Maren Flotve Tischendorf
  • Fana prosti - Prost Kristin Sævik Litlere
  • Hardanger og Voss prosti - Prost Arild Hellesøy
  • Nordfjord prosti - Prost Mari Saltkjel
  • Nordhordland prosti - Prost Helge Taranrød
  • Sogn prosti - Prost Kjell Olav Høstaker Nordheim
  • Sunnfjord prosti - Prost Knut Magne Nesse
  • Sunnhordland prosti - Prost Svein Arne Theodorsen
  • Vesthordland prosti - Prost Jan Tommy Fosse
  • Åsane prosti - Prost Leif Endre Grutle

Oversyn over kva sokn og fellesråd som høyrer til kvart prosti, finn du her.