Oppdatert Koronainformasjon - Slutt på omfattande smitteverntiltak

Frå laurdag 25. september klokka 16.00 blir alle reglane avvikla om arrangement i covid-19-forskriften. Dette gjeld t.d. avstandskravet, talavgrensinga og registreringsplikta.

No er det rom for å fylla opp i kyrkjebenkene att.

I denne artikkelen finn du biskopen sine råd og pålegg for kyrkja i Bjørgvin, basert på retningsliner og tilrådingar frå helsestyresmaktene.

På bakgrunn av dette blir smittevernveilederen for Den norske kyrkja avvikla frå same tidspunkt. Alle arrangementa og aktivitetane til kyrkja kan gjennomførast som normalt før pandemien. Det vil ikkje lenger vera smittevernfaglige avgrensingar på drifta vår.

Dette betyr òg at barne- og ungdomsarbeidet kan gjennomførast som normalt, før pandemien. Vi vidarefører ikkje trafikklysmodellen for barne- og ungdomsarbeidet til kyrkja, men oppfordrar til dialog med kommunen ved lokale smitteutbrudd.

Nokre generelle smittevernråd for samfunnet er framleis relevante for samlingar i kyrkja:

• Gode håndvaskrutiner
  • Host i papirlommetørkle eller albukroken
  • Hold deg heime viss du er sjuk, og følg rådet frå helsemyndane for testing

Vi anbefaler derfor at det blir lagt til rette for bruk av handsprit ved inngangane til bygningane til kyrkja.

Den norske kyrkja skal ikkje ha strengare tiltak enn det som gjeld forresten i samfunnet. Det er ikkje lenger grunnlag for å setja avgrensingar på arrangement og samlingar. At reglane opphevast er forsvarleg, ifølgje Helsedirektoratet og FHI.

Nyttige lenker