Velkommen til Søndagsskolen

Vi har en lang tradisjon med søndagskole i vår menighet og i dette året fyller søndagskolen på SEM 100 år. Det skal feires med en jubileumsfest som vi gleder oss til å invitere til.

Velkommen til Søndagsskolen

I dagens samfunn stilles det mange krav til barn og unge,  flere opplever høyt forventningspress på skole og aktiviteter og kjenner på utenforskap og ensomhet. Søndagskolen ønsker å være en motvekt til dette. Vi vil skape en møteplass hvor alle kan være seg selv. Et møtested for hvile, undring og tro og hvor vi ikke trenger prestere.

På søndagskolen blir vi kjent med bibelfortellingene, vi i leker, synger og gjør flere ulike aktiviteter. Sammen bygger vi et trygt felleskap for barn og familier.

Dette semesteret har vi søndagskole i Bekkelaget kirke følgende datoer: 7/1, 4/2, 10/3, 14/4 og 5/5

Alle barn er hjertelig velkommen.