Formiddagstreff i Villa Kirkebakken

På formiddagstreff i Villa KirkebakkenTirsdag 6.juni får vi besøk av Lars Kolsrud.

Formiddagstreff i Villa Kirkebakken

Tirsdag 6.juni klokken 12- 14 kommer Lars Kolsrud på besøk til formiddagstreffet. Han bor på Nedre Bekkelaget og er en svært erfaren lege.

Han har jobbet som privatpraktiserende legespesialist og vært allmennlege i flere år. Han har også hatt legetjeneste i imponerende 8 OL! Han er landslagslege for skiskyting, noe han har vært siden 2001, og i flere sesonger med hopp, kombinert, skøyter, turn, RG og sykkel.

Lars er også forfatter og har utgitt 2 bøker og er æresmedlem i Norsk Idrettsmedisinsk forening.

Foredraget handler om hans 25 år som lege for våre aller beste idrettsutøvere. Forelesningen har han kalt: Gull, glød og ære - vi kan alle ha noe å lære. Dette er erfaring med praktisk livskunst for et enklere og bedre liv for oss alle, hentet fra mange av Norges og verdens aller beste idrettsutøvere.

Det blir enkel servering.