Menighetstur til vår vennskapsmenighet i Beit Sahour!

Alle er velkommen til å bli med på menighetstur til vår vennskapsmenighet i Beit Sahour 1.-9. mars 2024!

Den Evangelisk-Lutherske kirka i Beit Sahour. Foto: Eilert L. Rostrup.

Velkommen til å bli med på menighetstur til vår vennskapsmenighet i Beit Sahour! Reisen vil finne sted 1.-9. mars 2024. Pris per person blir ca kr 18.000-20.000.

Endelig påmeldingsfrist er satt til 1. desember, men vi vil gjerne ha en ikke-bindende melding fra dere som vurderer å delta, helst innen 15.10. Bosted blir lagt til Beit Sahour og Betlehemsområdet.

Besøket vil ha hovedfokus på menighets- og hverdagsliv i området. Vi vil også besøke noen viktige bibelske steder. Aktuelle steder er Fødselskirken, og Hyrdemarken, Abrahams grav og Getsemane hagen. Vi vil også gå Via Dolorosa fram til Gravkirken.

Vi ønsker å se steder som Hebron, Jeriko og Jerusalem for å gjøre oss litt kjent med livsvilkår for palestinske kristne og det palestinske folk.

Det vil bli avholdt et informasjonsmøte for alle deltakere på nyåret.

Kontakt gjerne Eli Djupvik og Eilert L. Rostrup her.