Utleie

Vi leier ikke ut lokaler i juli måned på grunn av vedlikeholdsarbeider og ferieavvikling.

Villa Kirkebakken

Bekkelaget og Ormøy menighet leier ut godt utstyrte lokaler til møter, minnesamvær, dåpsfester, konfirmasjonsfester og andre anledninger i SEM-huset, Bekkelaget menighetssenter og Villa Kirkebakken på Ormøy.

I tillegg er det mulig å leie både Bekkelaget kirke og Ormøy kirke til konserter og andre kulturarrangementer. Menigheten leier dessuten ut seniorboliger. Mer info finner du nedenfor i de forskjellige boksene.

• I alle henvendelser om leie av menighetens lokaler og kirkerom, er det viktig at formålet med leien fremkommer. For oss er det spesielt viktig at det utvises særskilt varsomhet og respekt for kirkerom og andre rom som er vigslet til kirkelige handlinger.

• All lån eller utleie skal bygge på en skriftlig avtale

• Hvis det skal foregå filminnspilling må det sendes inn et synopsis om hva handlingen skal skildre, og dersom det er kunst som en sentral del av det visuelle eller i bakgrunnen, skal rettigheter og bruk avtales så langt det lar seg gjøre på forhånd. All former for rettighetsavklaring må leietaker selv besørge. For mer råd og veiledning om bruk av bildende kunst kan du få hos BONO: https://www.bono.no/alt-du-trenger-vite-om-bruk-av-kunstverk.

• Normal utvask er inkludert i leieforholdet.

• Eventuelle leie av kirketjener kommer i tillegg. Eventuelle brannvakter besørges av leietaker og instrueres av kirketjener.