Hver søndag kl. 11 gjennom hele sommeren er du velkommen til gudstjeneste!
Vi holder også Åpen kirke der vi har ressurser til det. Da står som vanlig dørene åpne, og du er velkommen innom for en kopp kaffe og en prat. Det er også mulig å sitte i stillhet eller tenne lys.
Barnesang, Babysang og Språkcafe starter opp igjen etter sommerferien.
Se ellers plakaten for sommeren under.
Hjertelig velkommen innom!

