Utleie av kirkene og menighetssaler

Ønsker du å leie et lokale til fest eller en kirke til konsert? Ta kontakt med oss på e-post: post.sthans.oslo@kirken.no.

Gamle Aker kirke. Foto: Marianne Eine

Vi har flotte lokaler for feiringer som dåp, konfirmasjon eller jubileum - og kirkerom som egner seg godt til konserter eller større arrangementer.

Våre lokaler

Gamle Aker kirkesenter - Akersbakken 30

Gamle Aker kirkesenter har menighetssal med plass til opptil 60 personer. Lokalene er egnet for alle typer arrangementer - små og store anledninger, møtevirksomhet, høytid, sorg - og fest. Lokalet har tilhørende enkelt kjøkken, samt et lite uteområde og vakker utsikt mot Vår Frelsers gravlund. Lokalene er tilgjengelig for leie både dag, kveld og helg.

Lovisenberg menighetshus - Lovisenberggata 4E

Lovisenberg menighetshus har en stor menighetssal med plass til opptil 80 personer, med mulighet for å dele av til en mindre sal/møterom. Lokalene er egnet for dåpsselskap, konfirmasjoner, møtevirksomhet og andre arrangementer på ettermiddag/kveld og helg. Menighetshuset ble renovert i 2023, og er godt teknisk utstyrt, med stort kjøkken.

Gamle Aker kirke

Gamle Aker kirke har lokaler spesielt egnet for konserter eller større arrangementer. Middelalderkirken og Oslos eldste bygning byr på en helt spesiell stemning.

Ønsker du å leie lokale?

Ta kontakt med oss på e-post: post.sthans.oslo@kirken.no. Skriv hvilket lokale du ønsker å leie, samt dato, type arrangement og klokkeslett for ønsket tilgang på lokalet, sammen med fullt navn, e-postadresse og telefonnummer.

Kontaktinformasjon for St. Hanshaugen sokn

KONTORADRESSE