Minnemarkeringar 22. juli

Den 22. juli blir det fleire markeringar av dei tragiske hendingane for 10 år sidan. Det blir gudstenester i fleire kyrkjer, bl.a. Bergen domkirke. Dei fleste kyrkjene ringer med klokkene sine mellom kl 12.00 og kl. 12.05.

Den 22. juli blir det fleire minnegudstenester og andre markeringar i Bjørgvin. Kyrkjeklokker over heile bispedømet vil ringa kl. 12, og fleire kyrkjer vil vera opne. Foto: NRK

Her følgjer eit alfabetisk ordna oversyn over dei arrangementa vi har oversyn over.

Alver

Knarvik kyrkje

Tiårsmarkering 22. juli i samarbeid med Nordhordland AUF og Alver Arbeiderparti
Open kyrkje frå kl. 10.30.
Gudsteneste/markering kl. 11
Klokkeringing kl. 12.00
Open kyrkje til kl. 12.30.

Arna

Arna kyrkje

Gudsteneste kl. 13.00

Bergen sentrum

Ti år siden 22. juli – minnemarkering på Torgallmenningen
22. juli 2021 kl 16:30-17:00
Denne sommeren er det ti år siden angrepet mot regjeringskvartalet og AUFs sommerleir på Utøya 22. juli. På tiårsdagen inviterer Samarbeidsrådet for tros- og livssynssamfunn (STL) Bergen og Vestland innvandrerråd til en felles minnemarkering. Ved å markere dagen på tvers av livssyn og kultur, majoritet og minoritet, står vi sammen med de som fikk livet sitt endret for alltid, og hedrer minnet om livene som gikk tapt på grunn av verdiene de sto for. Appeller ved biskop Halvor Nordhaug, Christian Lomsdalen (nestleder Human-Etisk Forbund), imam Ali Saied (Bergen moské), styremedlem Vestland innvandrerråd. Etter appellene samler vi oss ved Den blå stein for å minne i stillhet. Hvis du vil, kan du ta med en blomst.

Facebook-hending

Arrangører: Samarbeidsrådet for tros- og livssynssamfunn, Vestland innvandrerråd

Minnegudsteneste i Bergen domkirke kl. 17.30

Gudsteneste med lystenning, lesingar og musikk. Gudstenesta er open for alle. Biskop Halvor Nordhaug, domprost Gudmund Waaler, prost i Fana Kristin Sævik Litlere og domkantor Sigurd Melvær Øgaard deltek i gudstenesta. Preike ved biskopen.

Appellar ved fylkesordførar Jon Askeland og fylkesleiar for AUF, Endre Toft.

Facebook-hending

Stryn