På trua laus - lydopptak av samtale med Agnete Haaland og Kari Veiteberg

Kva betyr kyrkja og scenekunsten for teatersjefen ved DNS og biskopen i Oslo? Kva er likt, og kva må vere ulikt? Dette var nokre av tema i samtalen med biskop Halvor Nordhaug.

To biskopar og ein teatersjef møttest til samtale om teateret og kyrkja.

"Kyrkja og teateret" var tema for "På trua laus" onsdag 20. februar på Litteraturhuset i Bergen. No kan du høyra lydopptak av samtalen. Merk at opptaket er delt i to. Første del er samtale mellom dei to gjestene og biskop Halvor Nordhaug. Andre del er samtale knytt til nokre av innlegga frå den nesten fullsette salen.

"På trua laus" er ein møteserie der biskopen ønskjer å sleppe trua laus frå kyrkja sitt indre rom og utsetje den for spørsmål, kritikk og forsvar.