To bispedømerådsmøte på ein dag

Bispedømerådet i Bjørgvin for dei siste fire åra hadde sitt siste møte 3. januar med mellom anna to tilsetjingar. Det nye bispedømerådet møttest like etterpå til konstituering og møteplan.

Avtroppande bispedømerådsleiar Inger Helene Thingvold Nordeide (t.v.) og bispedømerådet som vart vald i 2015, møttest for siste gong og nytta blant anna høvet til å takka staben ved bispedømekontoret for godt samarbeid.

Bispedømerådet 2016-2019 tilsette Hildegunn Katarina Isaksen som sokneprest i Bergensdalen prosti med Løvstakksiden sokn som tenestestad. Som kapellan i Åsane prosti med sokna Eidsvåg og Biskopshavn som tenestestad, tilsette rådet Martin Nørremark.

Bispedømerådet deltok også i votering av ny preses (leiande biskop i Den norske kyrkja). Bjørgvin bispedømeråd røysta for Olav Fykse Tveit.

Det nye bispedømerådet som trer i funksjon frå 1. januar 2020, møttest til konstituering og møteplan. Vemund Atle Øiestad vart vald til ny leiar. Nestleiar vart Oddny Irene Miljeteig.

Bispedømerådet sin møteplan for 2020:

28.-29. januar (kurs), 18. februar, 24.mars, 13.mai, 3. juni, 16.september, 30. september, 13.november og 15. desember.