Konfirmasjon er for alle!

Velkommen som konfirmant i Herøy, Indre Herøy eller Leikanger! Sjølve konfirmasjonen er ein skikkelig festdag for deg. Denne dagen blir du stadfesta for den du er – ein helt spesiell dag for deg som blir konfirmert, alle som er glad i deg og for kyrkja. I månedene før konfirmasjonen, får du oppleve mykje nytt og spennande sammen med andre konfirmanter og de får utforske viktige spørsmål i fellesskap. Vi gleder oss til å ta i mot deg!

Konfirmasjon: Du lærer om kristne verdiar; du får markert at du byrjar å bli voksen; du får mykje fin merksemd, og du får nye venner. (Illustrasjonsbilde: Bo Mathisen)

Verdt å vite om kyrkjeleg konfirmasjon

• Alle ungdommar er velkomne til konfirmasjonstid i kyrkja
  • Konfirmanttida varer i åtte månader og endar i konfirmasjonsdagen
  • Det er vanlegast å bli konfirmret det året ein går i niande klasse
  • Det vert ikkje stilt noko krav til kva du meinar eller kva du trur for å melde deg på, men vi ser fram til å dele viktige ting om den trua du er døypt til
  • Ein må vere døypt for å bli konfirmert. Du kan bli døypt i konfirmanttida.
  • Du får lære om kristen tru og trua sitt syn på klima, rettferd, identitet, samliv, arbeid og framtid. Du får tenkje kritisk og finne ut av kva du trur på.
  • Konfirmasjonsundervisninga er gratis, medan leir og materiell kostar pengar. Du får info på førehand kva som gjeld for den tida du er med.
  • Ta gjerne kontakt for å snakke om tilrettelegging, praktiske spørsmål, økonomi eller bekymringar.

Påmelding til konfirmasjon kan gjerast via

Kontaktinformasjon for Herøy kyrkjelege fellesråd

Herøy kyrkjekontor