Korkonsert: Lørdag 1. juni kl. 19.00

Lørdag 1. juni kl. 19.00 får Uranienborg kirke besøk av Luther College Nordic Choir fra Iowa, USA. Dirigent er Dr. Andrew Last. Konserten er gratis og vi håper mange vil komme!

Korkonsert: Lørdag 1. juni kl. 19.00

Nordic Choir is the principal touring choir from Luther College in Decorah, Iowa. In 2022, it completed a yearlong celebration of concerts, events, and commissions commemorating its 75th anniversary. Nordic Choir honors the Lutheran choral tradition while exploring new and innovative choral works that span styles and genres. Nordic Choir has earned a reputation as one of the premier collegiate choral ensembles in the United States on the strength of performances described as “thrilling,” “breathtaking,” and “rock-solid in intonation and rhythmic clarity.”

Hjertelig velkommen!

Kontaktinformasjon for Uranienborg menighet

Uranienborg kirke ligger på Uranienborghøyden rett bak Slottet. Ta 11-trikken fra Majorstua eller Kjelsås og gå av på Briskeby. Kirken ligger rett ved skolen.

Gavebidrag til menighetens arbeid:
Orgnr. 971.514.361
Kontonummer: 1600.21.66066