T9 - Tårnagentdag

Det blir "T9 Tårnagentdag" i Foldnes kyrkje laurdag 27. januar.

T9 - Tårnagentdag

Alle som er fødde i 2015 er hjarteleg velkomne til å utforske Foldnes kyrkje i lag med oss. Det blir både tur opp til klokkene i kyrkjetårnet, symboljakt, agentoppdrag, leik, mat og mykje meir. Velkomen!

Laurdagan startar med agentregistrering kl 16, og avsluttast med agentfinale kl 19.30. På agentfinalen er alle velkomne til å sjå og høyre kva agentane har gjort og lært denne dagen. Inviter gjerne med deg både storfamilien og fadrane dine.

• Vi serverer: agentsuppe, kakao og frukt
  • Ta med lommelykt og klede til å vere ute i
  • Ta på deg mørke “agentklede” til innebruk

Ved særskilte behov: Gje beskjed i god tid! Vi vil legge til rette for alle som vil komme.

Pris: 50,- pr deltakar. Vipps gjerne på førehand, til #824175, og hugs å merke vippsen med "T9" og namn på tårnagenten.

T-teamet gler seg masse til å oppleve kyrkja saman med dykk.