Telefoniordning rDNK

Rettsubjektet Den norske kirke inngikk i 2020 en avtale om telefoniordning med Telia. Den erstatter alle andre ordninger. Nedenfor er vilkårene for ordningen beskrevet. Nederst på siden ligger det lenker til diverse info om spesiell tilbud, apper, og ordninger knyttet til abonnementet.

Telefoniordning rDNK

Informasjon om avtalen kan du lese her:

Dette er ordnignen

Bestilling

I lenken nedenfor kan du bestiller telefonabonnementet som tilbys av Den norske kirke i samarbeid med Telia.

> Bestillingsskjema

Husk at du trenger ansattnummer når du skal bestille abonnementet. Det kan du få oppgitt ved henvendelse til undertegnede, Geir Myre, tlf: 916 76 813  eller Torun Gitmark e-post  tg449@kirken.no eller  tf.: 90 89 05 47

Du vil få spørsmål om du portere inn ditt nummer til Den norske kirkes bedriftsavtale. For å kunne fortsette å bruke ditt nummer i avtalen velger du ja. Du vil enkelt kunne portere nummeret tilbake til deg selv som privatperson.

Dersom telefonen i dag eies av tidligere arbeidsgiver, må eier fylle ut et bekreftelsesskjema før telefonnummeret kan porteres.

Dersom du ønsker å se gjennom listen over tilgjengelige telefonmodeller og selvkostnader knyttet til leie, kan du fylle inn skjemaet t.o.m. der du velger telefon. Det gjøres ikke noen bestillinger før du har sendt inn ferdig skjema.

Men vi gjør oppmerksom på at vi har inne noen få mobiler med noe kortere avtale. Ta gjerne kontakt på forhånd. Dere vil da kunne ha en telefon som er litt større uten ekstra kostnad.

Dersom du bestiller telefon, er dette en leieavtale med Telia for to år av gangen. Ta derfor vare på emballasje og tilhørende utstyr.

Ta gjerne en titt på lenkene nednefor med info om apper og tillegstjenster du kan velge.