Kirkevalg 2015: Trenger laget/koret/organisasjonen din penger?

Valgrådet trenger dugnadshjelp! Etter bispedømmerådsvalget 14.september skal over 30 000 stemmer telles. Store deler av jobben kan gjøres av frivillige lag eller organisasjoner. Opptellingen vil foregå fra torsdag 17.september til søndag 20.september.

Kirkevalg 2015: Trenger laget/koret/organisasjonen din penger?

Det dreier seg om kveldsskift fra 17- 21 torsdag 17. og fredag 18.september, samt to skift på lørdag 19. og søndag 20.september. Arbeidet består i å sortere lister, og å telle og registrere stemmer.

Vi trenger 20-24 personer på hvert skift. Maks halvparten, altså 10-12 personer kan være mellom 15 og 18 år. Timeprisen er 150 kroner per person. Interesserte må også kunne stille til telling på kveldstid mandag 21. og tirsdag 22. september ved behov.

Kontakt valgmedarbeider Karianne Hjørnevik Nes på mobil 48051010 eller epost: kn726@kirken.no. Frist for «søknad» 10.juni.