Silje er festivalprest

Silje Mathea Kleftås Nygård er kapellan i Vestby og har musikkfestivalen Prestivalen som sin arbeidsplass 18. og 19.juli. – Kirka skal være der folk er, sier Silje Mathea, jeg gleder meg til å henge rundt som Prestival-prest og bidra til god stemning!

Silje er festivalprest

Prestivalen er en nystartet musikkfestival som arrangeres 18. og 19. juli 2017 på Prestegården i Vestby. I spissen for festivalen står lokale krefter som initiativtaker og festivalsjef Marius Holmgren, gitarist og vokalist i både Oslo Essog OnklP & De Fjerne Slektningene Åsmund Lande, blandet med entusiasme og kompetanse fra Oslo i form av Marita Sørli fra Hito Promo og Mads Martinsen fra Amber Booking. Se www.prestivalen.com.

Under festivalen stilte festivalpresten artistene noen spørsmål: blant annet- hvilke egenskaper er et viktig at en prest har? Du er sjef i kirka en dag- hva gjør du? Se filmen med spørsmålene og artistenes svar her: https://www.facebook.com/kirkeniborg/videos/1217220198424655/