Kurs om frivillighet og samskaping

Kurs om frivillighet og samskaping

Savner du tid til fordypning og konkret handling når det gjelder frivillig engasjement i og omkring menigheten? Samtaler rundt det inspirerende, det utfordrende og de vilkår som er forbundet med samarbeid med frivillige? Inspirasjon til å samskape med andre aktører i lokalsamfunnet?
Kurset består av to dager fysisk undervisning i Greverud kirke hvert semester, digital undervisning som kan sees når man vil, og egen lesning.
I stedet for eksamen er det en konkret praksisoppgave i eget miljø.
Det anbefales at mer enn en fra hvert sted tar kurset sammen, for best utbytte for menighet og stab.
Kurset er gratis, bortsett fra semesteravgift (ca 600)

Interessert? Ta det opp med din leder og sjekk mer på www.mf.no/kom