Anders Jahres Humanitære Stiftelse

På denne siden finner du oversikt over tilskudd fra Anders Jahres Humanitære Stiftelse. Tunsberg bispedømme har en lang tradisjon for et godt samarbeid med stiftelsen om økonomisk støtte til nyskapende diakonale prosjekter.

Tildeling av midler fra Anders Jahres humanitære stiftelse for 2022

Tunsberg bispedømmeråd behandlet og vedtok tildeling av midler fra Anders Jahres Humanitære Stiftelse i i sitt møte 14. juni 2022. Oversikten over søkere og mottakere finner du nedenfor. Tildelingene bærer preg av at vi fikk mindre midler enn tidligere år.

Rapportering og frister

Rapport for bruk av Anders Jahre-milder skal leveres på eget rapportskjema – se skjema nederst på siden.

Frist for innsending av regnskapsrapport for tildelinger i 2022 er fortløpende og senest 1. februar 2023. Rapporten skal være datert og signert av regnskapansvarlig og fagansvarlig, og sendes på e-post til tunsberg.bispedomme@kirken.no. Skriv "Saksnummer 22/00226" i emnefeltet."

OBS: Det sendes ikke lenger ut beskjed om hver enkelt tildeling. Hver tilskuddsmottaker må følge med på oversikten på denne siden.