Tårnagenthelg 8. - 9. juni

Velkommen til å bli Tårnagent som skal løse oppdrag og mysterier. Dette blir en spennende opplevelse i kirken!

Tårnagenthelg 8. - 9. juni

Lambertseter menighet inviterer alle 7, 8 og 9 åringer i området til å være Tårnagenter i kirken. Vi skal utforske kirken, bibelen, tårnet og kirkeklokkene. Som agent løser du oppdrag og mysterier, og du får en egen agentkode og agentbevis. På søndag vil alle som kommer til kirken får vite hva agentene har funnet ut.
Tårnagentene skal gå på symboljakt i kirken, lete etter det forsvunne kirkesølvet og spise agentmat. Over hele landet vil det denne helgen være agenter i kirkene.

Praktisk informasjon til de voksne:
Agentene bor hjemme, men vil være sammen både lørdag og søndag. Agentene møtes i kirken lørdag 8 mai kl 13:00. Vi holder på til ca. kl 18:00. Søndag treffes vi igjen kl 10:00 og holder på til kirkekaffen er ferdig ca kl 12:30. Du/dere, eventuelle søsken, faddere og venner er spesielt inviterte til Tårnagentgudstjenesten som starter kl 11:00.

Dersom det er noe vi bør vite for at det skal oppleves fint å være med, gi beskjed om dette i forkant av arrangementet. Det er mange voksne, både frivillige og ansatte med underveis. Dersom du har kan bidra, eksempelvis til å bake noe, eller gjøre en praktisk oppgave i løpet av helgen, setter vi pris på det.

Påmelding og mer informasjon om Tårnagent:

Påmelding til md329@kirken.no innen 3. juni.

PS! Det er lurt å melde seg på tidlig.