Frivillig innsats

Kyrkjelydsarbeid er eit arbeid saman med og for alle som høyrer til i kyrkjelyden. Difor vil dei fleste aktivitetar kyrkjelydane har, vere arrangert av fleire enn tilsette. Det er soknerådet som har hovudansvaret for kyrkjelydsarbeidet lokalt, og dei vil i samarbeid med tilsette og andre laga eit så variert tilbod som mogleg til ulike aldersgrupper.

Kvinne med ledsager tenner lys i kirken

Ein treng frivillige i alle samanheng i kyrkjelyden, både ved:

• gudstenester: kyrkjevertar, medliturgar, kyrkjekaffi, forsongarar og musikarar
  • basargrupper
  • aktivitetar for barn og unge: laging av mat, evt. nattevakter, leiarar, vaksen til stede osv.
  • aktivitetar for vaksne: treff, kveldsarrangement, salmekveld/gospelkveld/lovsongskveld
  • omsorg for andre som godhetsfestival og fasteaksjon

Om du vil vere frivillig, kan du gå inn på ein av kyrkjelydane. Der finn du dei ulike aktivitetane og kva det vil seie å vere frivillig i den aktiviteten. Du kan og melde deg som frivillig i samband med ein aktivitet eller på ei gudsteneste.

Lenker:

Kontaktinformasjon for Øygarden kyrkjelege fellesråd