LED

LED er eit leiartreningsopplegg for 10. klassingar kor du får innføring i kyrkja sitt ungdomsarbeid, lærer om kommunikasjon, samarbeid og organisering, kristen tru, leiaransvar, deg sjølv og andre.

Logo for LED, hvit skrift på grønn gradient bakgrunn

Leiartreningskurset har samlingar på torsdagar ein gong i månaden, ein leiarweekend på hausten, praksis tilpassa deg og eit fantastisk fellesskap!

Tema

Vi er innom tema som handlar om kven du er, kven Gud er, kva det vil sei å vere ein leiar, praktiske råd i møte med andre, kva vi gjer i eit styre og korleis vi kan samhandle med andre som er ulik oss.

Praksis

Når det gjeld praksis, så kjem vi til å snakka nærare om det på første samling. Då får vi som er leiarar høyre litt om kva du kan tenkje deg å delta på og så sørgjer vi i fellesskap for at du får ein variert og morsom praksis!

LED er eit gratis kurs, du får kursmateriell og middag på kvar samling.

For leiarweekend kostar det likevel noko å delta. MEN; økonomi skal ikkje vere noko hindring i å delta. Ta kontakt, så finn me ei god løysing.

Video frå tidligare leiarkurs:

Kontaktinformasjon for Øygarden kyrkjelege fellesråd

Takknemleg, tenande, frimodig