Smittevernreglar

KYRKJEKONTORET ER STENGT FOR EKSPEDISJON FRAM TIL OG MED 17/1-2022.

Smittevernreglar

Me går no mot ei tid med flerie og fleire smittevernreglar. Dette betyr at me lyt vera ekstra merksame når me kjem saman i kyrkja. KYRKJEKONTORET ER STENGT FOR EKSPEDISJON FRAM TIL OG MED 17/1-2022

Enn så lenge er det desse reglane som gjeld i kyrkjene i Vaksdal.

• Maks 50 personar, redusert i kyrkjer/andre lokale der det ikkje er praktisk mogleg(Dette vil sei alle kyrkjer i Vakdal so nær som Dale kyrkje). personar vil då få faste tilviste plassa.
  • Om det ikkje er faste tilviste palssar, er grensa 20 personar.
  • Alle frammøtte skal registrerast, med namn, mobil/tlf, adresse eller tilsvarande så vedkomande kan kontaktast. Lista vert makulert etter 14 dagar.
  • Påbod om bruk av munnbind heile tida, når ein ikkje kan halde 1 meters avstand. unnateke når dei frammøtte sit i ro på plassen sin, eller når ein skal ta imot nattverd.

Born under 12 år er fritekne for bruk av munnbind. Det same er dei som av medisinske eller andre årsaker ikkje kan bruke det.

• Det er Ikkje påbod i forskrift eller kyrkjeleg rettleiar om bruk av munnbind ved synging.

DET VIL BLI PÅMELDING TIL JOLEGUDSTENESTER. iNFORMASJON OM DETTE VIL KOMME SNARLEG.

Link til smittevernleiar for DNK: https://kirken.no/nb-NO/om-kirken/for-medarbeidere/infotilmedarbeidere/info%20til%20medarbeidere/ny%20smittevernveileder%20og%20nye%20nasjonale%20regler/