Musikkforslag for vigsel

Her kjem ei liste med forslag til musikk. Det er svært mykje eigna musikk å ta av, og lista er på ingen måte komplett. Vi er alltid åpne for ulike ønske og samspel med solistar.

• J.S.Bach: Jesu, Joy of Man's Desiring/ Jesus bleibet meine freude, fra kantate BWV 147 (Best eigna i Dale og Vaksdal, orgel solo, eller saman med fiolin og/eller sangsolistar/kor.)

• Warren Casey/Jim Jacobs: We go together, fra Grease

• J. Clarke: Prince of Denmark's March / A trumpet voluntary

• Jan Magne Førde: Bruremarsj

• George Harrison: Here comes the sun

• G.F.Händel: La Rejouissance, fra Music for the royal fireworks (trompet og orgel)

• G.F. Händel: The arrival of the Queen of Sheba

• P.H. Indrehus: Eldstejenta, bruremarsj
    • Felix Mendelssohn: Bryllupsmarsj, fra En midtsommernatts drøm

• Alan Menken: Beauty and the Beast (Eigna for piano solo.)

• Norsk folketone: Bruremarsj fra Lødingen

• Norsk folketone: Bruremarsj fra Seljord

• Johann Pachelbel: Kanon (Kan spelast i Dale og Vaksdal som 2 stemt kanon med bass. Om vi har fiolinsolist kan vi også spele den som 3-stemt kanon.)

• Christina Perri: A thousand years (sanginnslag med solist)

• Henry Purcell: Martial air

• Karel Svoboda: Tre nøtter til Askepott (Eigna for piano.)

• Giuseppe Verdi: Grand march, fra Aida

• Richard Wagner: Bridal chorus, frå Lohengrin

• Weiss/Peretti/Creatore: Can't help falling in love with you

• Charles Marie Widor: Toccata, fra Symfoni nr. 5 (Kan spelast på dei store orgla i Vaksdal og Dale. Dei mindre orgla har for få tonar.)