God påske!

Når vi feirer påske, feirer vi livet

I påsken inviterer menigheter i Den norske kirke til over 3000 arrangementer i kirkene landet over. Gudstjenester, konserter, påskemåltider og vandringer er bare noe av det du kan oppleve. Arrangementene gjennom påsken minnes ulike deler av påskefortellingen. Denne grunnfortellingen i kristendommen handler om at Jesus ble korsfestet og sto opp fra de døde. Det er en fortelling som rommer store kontraster - akkurat som livet selv.

Kanskje har du tid i påsken til å ta en pustepause fra hverdagens krav og bekymringer, og komme til kirken og bare være? Kirken har rom for deg!

Finn et påskearrangement i nærheten av der du er.

Mer om påske