Prosjektmidlar klare

Det er no bestemt kven som får prosjektmidlar til utvikling av trusopplæringsreforma; heile 24 mottakarar står på lista. For 2016 ligg tildelingane samla på 2,7 mill. kroner. Fleire prosjekt vil óg motta støtte i 2017 og 2018.

Prosjekta som får tildelingar skal vidareutvikle trusopplæringa i Den norske kyrkja – og gjere den til ein enda betre stad for dei unge. (Foto: Stian Gustafsson)

Prosjekta som får tildelingar skal vidareutvikle trusopplæringa i Den norske kyrkja - og gjere den til ein enda betre stad for dei unge.

– Desse prosjekta vil gi gode ressursar for vidareutvikling av trusopplæringa i Den norske kyrkja, seier Kristine Aksøy, leiar for seksjon barn, unge og trusopplæring i Kyrkjerådet.

–Vi fekk mange gode søknader på alle dei etterspurte områda, i tillegg til fleire andre relevante tema.

Mange søkarar
Organisasjonar, faginstitusjonar, kyrkjelydar og andre fagmiljø var invitert til å søke prosjekt i lys av reformens målsettingar og utfordringar.
Åtte forsking- og fagutviklingsprosjekt, ti metode- og materiellutviklingsprosjekt og seks lokale utviklingsprosjekt vart innvilga. Det kom inn 60 søknader frå organisasjonar, faginstitusjonar og kyrkjelege organ.

– Utlysninga var open, innafor ramma av Trusopplæringsreforma, seier Kristine Aksøy.

– I år peika vi i tillegg på fem aktuelle utfordringar i kyrkja sitt arbeid for barn og unge: Teologiske og pedagogiske ressursar for å arbeide med dåp i trusopplæringa, trusopplæring for unge etter konfirmasjonstida, samvirke mellom tidsavgrensa tiltak i trusopplæringa og kontinuerleg arbeid for barn og unge og korleis kan trusopplæringa motivere unge til å velje kyrkjeleg utdanning og teneste? I 2017 er det 500 år sidan reformasjonen. Ressursar og tiltak som aktualiserer reformasjonens tema for barn og unge i dag var derfor eit særskilt punkt i utlysninga.

Kvifor utviklingsmidlar?
Målet med utviklingsmidla er å bidra til at
– barn og unge gjennom dåp og opplæring kan leve og vokse i den kristne trua
– tilsette og frivillige i kyrkjelydane får økt kompetanse til å tilby ei trusopplæring for alle
– Trusopplæringsreforma blir vidareutvikla i Den norske kyrkja – lokalt, regionalt og nasjonalt

Her er lista over mottakarar og titlar på prosjekta:

Bjørgvin bispedømme: Martin si vidunderlege verd. Ei pedagogisk forundringspakke
Blå Kors Norge: Sunt og Sant for tweens
Bragernes menighet: Julekrybbe – stort format
Det teologiske fakultet: Reformasjonen og Bibelen: Et didaktisk filmprosjekt
Det teologiske Menighetsfakultet: Dåpens teologi
Det teologiske menighetsfakultet: Trosopplæring, kirkelig utdanning og tjeneste
Døvekirken – Døveprostiet: Konfirmanttekster på app
Førde kyrkjelege fellesråd: Synleggjere kyrkja som arbeidsplass
IKO – Kirkelig pedagogisk senter: DELTA – Ungdom 15-18 år
Kattas Figurteater Ensemble: Katharinas stemmer
KIFO: Barnenattverd
Kirkene i Gamle Oslo: Religionsdialogisk festival som trosopplæring
NLA Høgskolen Bergen: Ledelsesdynamikker i kristent ungdomsarbeid og trosopplæring
Norges KFUK-KFUM: Gaven
Norges KFUK-KFUM-speidere: Dragekjemperne
Nærøy kirkelige fellesråd: GULLIVER, søndagsskole på lørdager
Presteforeningen: Kirkelige ansattes samtaler med barn og ungdom
Skrifthuset AS: Takk for i dag – en digital dult mot døpefont og dåp
Tore Thomassen tekst & musikk: HVEM BANKER?
Ulstein sokn: Kvardagsleir
Ung kirkesang: Konferanse om sanger og salmer i trosopplæringen
VID vitenskapelige høgskole: Det lutherske dåpssyn i trosopplæringen
VID vitenskapelige høyskole: Trosopplæring, kirkelig utdanning og tjeneste