- Målet er å lage ein folkefest

Spente programleiarar gler seg til at "heile" Norge syng salmar på tv. - Sjølv etter 20 år i tv har eg aldri vore med på noko som liknar på dette.

Camilla Tjønn Thingvoll og Odd Rune Wolden er programleiarar for salmemaraton på NRK. Foto: Erlend Laanke Solbu/NRK

Fredag 28. november er det startskot for salme-maraton på NRK. Alle dei 899 salmane i salmeboka skal syngast på direktesendt tv i programmet "Salmeboka minutt for minutt". Sendinga vil gå i eitt på NRK2, frå kl. 12 på fredag til rundt midnatt søndag den 30. november.

- Ambisjonen er å lage ein liten folkefest kor folk er, enten dei møter opp i kyrkja og utescener rundt om i landet, eller sit i tv-stova og deler tankar via sosiale medier. Sjølv etter 20 år i tv har eg aldri vore med på noko som liknar på dette. Eg grugler meg! fortel Odd Rune Wolden frå NRK til kyrkja.no.

Stor NRK-produksjon

Han er ein av to programleiarar for tv-sendinga. Saman med Camilla Tjønn Thingvoll, skal han leia sendinga frå start til slutt.

- Eg håpar det blir ei adventshelg som folk kjem til å hugse, seier Camilla til kyrkja.no.

Salmesendinga er ein stor produksjon. 899 salmar, 180 kor og solistar og 60 timar tv-sending utan stans. Frå NRK er det totalt 50 personar involvert under sendinga.

- Det blir ei helg fylt med korsong og fellesskap. Vi sender frå fleire stader i landet og håpar at folk kjem til å føle at dei er ein del av denne tv-sendinga, enten ved å møte opp der vi sender frå, snakkar med oss via sosiale medier eller rett og slett syng med frå sofaen heime i stova, seier Camilla.

Eit ærefullt oppdrag

- Eg gler meg til å møte og bli kjend med alle menneska frå heile landet som bidreg, og sjå og høyre salmetolkningane. For meg er det ei stor ære å vere programleiar for denne sendinga, seier Odd Rune.

Det same synes Camilla.

- Det er ei stor ære å få lov å vere med å leie ei slik sending. Mange menneske har eit nært forhold til salmeboka, så dette er eit prosjekt eg har stor respekt for, seier ho.

Salmesong-sendinga blir også spesiell for Camilla av ein annan grunn.

- Dette blir tv-debuten min, vanlegvis jobbar eg i radio. Eg gler meg, samstundes som eg er utruleg spent.