Dåpsskule

Dåpsskule er ein "leikande" måte å formidle bibelforteljingar på.

Grafisk design: Wilco Vogelaar

Kyrkjestova er eit rom spesielt innreidd for barn. Her har vi mellom anna dåpsskule på onsdagar og torsdagar etter skulen er ferdig.

Ikkje noko er så fengande som ei god historie. Slik har og trua vår vorte vidareført, gjennom historiane om Guds folk, mennesker som vandra i ørkenen og som opplevde ting med Gud. Om Jesus, den gode hyrde, krossa og den tomme grava.

Alle barn som går i 2.-4. trinn er invitert til å melde seg på. Obs! Vi har plass til 12 barn per gruppe. Påmelding utenom dei 12 vil bli satt på venteliste.

Dåpsskulen vår er medlem av NMS-U, barneorganisasjonen av Det Norske Misjonsselskap. Vi får økonomisk støtte for hvert medlem gjennom NMS-U. Medlemmene betaler en kontigent på NOK 50,-.