Fastegudstenester

Onsdagar i fastetida samlast me til enkle, tematiske fastegudstenester.

Fastegudstenester

Her vil me ta opp klassiske fastetema som kampen i trua, bøna og tenesta. Det spesielle i år er at me vil gjere dette med pandemien som bakteppe, og spørje korleis denne grip inn i trua og tenesta vår. Ein viktig del i dette er å be for både kyrkja og verda i denne krevjande tida.

Me veit enno ikkje kva avgrensingar som vil vere på deltakartal på dei aktuelle tidspunkta. Men om naudsynt vert det påmelding på nett. Me har sett opp desse samlingane:

Onsdag 17. februar kl 19: Oskeonsdag i Øystese kyrkje AVLYST

Onsdag 24. februar kl 19: Musikalsk fastemeditasjon i Øystese kyrkje.

Onsdag 3. mars kl 19: Fastegudsteneste i Vikøy kyrkje.

Onsdag 10. mars kl 19: Fastegudsteneste i Vikøy kyrkje.

Onsdag 17. mars kl 19: Fastegudsteneste i Vikøy kyrkje.