Diakoni og omsorg

Me mennesker er sosiale vesener, og treng å spegle oss i andre igjennom heile livet. Ynskjer du ein uformell prat, hjelp til noko eller kanskje ein djup samtale?

En diakon i samtale med en annen.
Besøksteneste
Treng du nokon å skravle med om smått eller stort? Gjennom kyrkja si besøksteneste kan du få jamnlege besøk av eit menneske som bryr seg om deg. Ta kontakt med diakoniutvalet.
Vandring for forandring
Pilegrimsvandring for deg som er mann og har opplevd å miste nokon i sjølvmord. Ta kontakt med prostidiakonen.
Misjonsprosjektet
Soknerådet veljer seg ut misjonarbeid som Kviteseid sokn støttar spesielt. Som oftast er det folk med bakgrunn i bygda som arbeider i misjonsprosjektene. Gjennom året vert det vert samla inn midler gjennom kollektar, utlodningar og liknande. Det er høve til å støtte prosjektet når som helst ved å Vippse til 3850 og velje kategori 3, "Misjonsprosjektet".
Praktisk hjelp
Treng du praktisk hjelp til noko? Kvar vår arrangerer menighetene i Kviteseid "Godhet" der me har eit spesielt fokus på å gje praktisk hjelp til andre. Men praktisk hjelp kan me trenge heile året, så ikkje vær redd for å ta kontakt om du har eit behov.
Samtale
Av og til treng ein å snakke fortruleg med ein som er litt på sida av eigen kvardag, og som har taushetsplikt. Ta kontakt med prosidiakonen eller soknepresten.
Soknebod
Har du vanskeleg for å komme til kyrkja og ynskjer å ta imot nattverd i privat heim eller på ein institusjon? Ta kontakt med prostidiakonen eller soknepresten.
Kyrkjeskyss
Treng du hjelp til å komme deg til gudsteneste? Ta kontakt med diakoniutvalet!