Vil du hjelpe til?

Ynskjer du å dele noko av det du har med andre? Me treng folk som tek del i arbeidet vårt gjennom praktisk arbeid og gjennom gjevartjeneste.

Diakon spiller spill med to ungdommer
Friviljug arbeid
Har du lyst å gjere som nær 200 andre, og gjere ein eller annan friviljug oppgåve i kyrkja? Du er hjarteleg velkommen anten du ynskjer å gå inn i eksisterande arbeid eller å starte noko nytt. Ta kontakt!
Gjevarglede
Drifta av Kviteseid sokn krev sjølvsagt og økonomiske midlar. Ynskjer du å bidra gjennom faste trekk via Avtalegiro er me veldig takknemlige for det, for det gir mogelegheit til langsiktig planleggjing. Enkeltgåver kjem også godt til nytte! Nytt vårt kontonummer 2660.45.14648 eller vippsnummer 3850. Ta kontakt med kyrkjeverja for å registrere deg for skattefradrag eller få meir informasjon.