Tilbod for vaksne

Sjølv om ein er vaksen er det ikkje slutt på behovet for omsorg, kjærleik og trusopplæring. Men den sosiale aktiviteten ser kanskje litt rolegare ut enn når ein er born.

En gruppe mennesker sitter i ring i kirken og snakker sammen
Sorggrupper
Grupper for vaksne som står i ein sorgsituasjon.
Føremiddagstreff
Song, musikk, andakt, drøs, åresal og rikeleg med mat. Kort sagt kos for godt vaksne ikring ein onsdag i månaden på Misjonshuset!
Musikkandakt på Midtsundtoppen
Har svært mange likskaper med føremiddagstreff på misjonshuset. Ein onsdag i månaden.
Tysdagsmøte
Kveldsmøter på misjonshuset med fordypning og fellesskap rundt bibel, song og bøn.
Konsertar og kulturarrangement
Musikk og andre kulturuttrykk kan kommunisere på ein måte som ord ikkje maktar. Med ujamne mellomrom er det kulturarrangement i ei av kyrkjene våre.