Kven kan bli døypt?

Alle som ønskjer det kan bli døypt i Den norske kyrkja, så sant ein ikkje er døypt tidlegare i Den norske kyrkja eller eit anna kristent kyrkjesamfunn. Gjennom dåpen blir ein medlem av kyrkja.

Presten heller vann oppi døpefonten, hvite roser er pyntet med rund sølvfatet.

Det er flest barn som blir døypt i kyrkjene våre, men det hender også at større barn, ungdommar eller vaksne vert døypte. Kvart år er det ei handfull konfirmantar som blir døypte før konfirmasjonen.

Ungdommar og vaksne som ønskjer å bli døypt går gjennom ei enkel dåpsopplæring før dåpshandlinga. Ta kontakt med kyrkjekontoret dersom de ønskjer dåp hos oss.

Kontaktinformasjon for Øygarden kyrkjelege fellesråd

Takknemleg, tenande, frimodig