Evensong og høymesse med to guttekor

Den første helgen i mai har Oslo Domkirkes Guttekor besøk av Frederiksborg Drengekor. De skal synge sammen både i evensong og i høymessen. Lørdag kveld blir det også en vårkonsert.

Evensong og høymesse med to guttekor

I mai 2022 var Oslo Domkirkes Guttekor på besøk i Hillerød hos Frederiksborg Drengekor og deres flotte Frederiksborg slott.  Det er en stor glede å kunne invitere våre danske venner tilbake til Oslo for et samarbeid om både evensong og høymesse. Samarbeid med andre guttekor er av stor verdi for å kunne utveksle erfaring og få nye venner med samme interesse.

Evensong
Fredag 5. mai kl. 17.00
Oslo Domkirkes Guttekor og Frederiksborg Drengekor
David Maiwald og Karen-Maria Baun Hørlück, dirigenter