Jobber videre med framdriftsplan

Kirkerådet behandlet forslag til fremdriftsplan for arbeidet med kirkelig organisering i møte 10.–11. november 2022. Kirkerådet bad administrasjonen jobbe videre med framdriftsplanen.

Ryggen til to mennesker som leser et dokument

Kirkerådet var samlet til Kirkerådsmøte på Hamar 10.–11. november 2022. En av sakene på sakslisten var KR 87/22 Kirkelig organisering – videre arbeid. Saken presenterer en skisse til overordnet plan for det videre arbeidet med å følge opp Kirkemøtevedtaket om kirkelig organisering.

Kirkerådet gjorde ikke vedtak i saken og bad administrasjonen jobbe videre med saken i tråd med innspillene som kom i møtet. Den skal behandles på neste Kirkerådsmøte som er 8.–9. desember.