Lenker til digitale innspelsmøte

I haust blir det gjennomført digitale innspelsmøte om ny organisering av kyrkja. Det vert arrangert ti møter for ulike målgrupper, med interaktiv deltaking. Her kan du finne lenke og tidspunkt som passar deg!

Lenker til digitale innspelsmøte

1. Innspillsmøter for rådsmedlemmer, frivillige og andre interesserte

31. august, kl 17.00: Klikk her for å komme til Youtube-siden der møtet vises

01. september, kl 17.00: Klikk her for å komme til Youtube-siden der møtet vises