– Sammen og skrittvis

På allmøtet 30. november fortalte kirkerådsdirektør Ingrid Vad Nilsen om det videre arbeidet med kirkelig organisering. – Sammen og skrittvis er viktige stikkord videre, sa Vad Nilsen.

– Sammen og skrittvis

En gang i måneden er det digitalt allmøte for alle ansatte i Den norske kirke.

På allmøtet 30. november var det videre arbeidet med kirkelig organisering et av teamene. Kirkerådsdirektør Ingrid Vad Nilsen og preses Olav Fykse Tveit ble intervjuet av konstituert kommunikasjonsdirektør Emil Tan Engeset.

– Sammen og skrittvis er viktige stikkord når vi nå skal jobbe videre med å videreutvikle kirken, sa Vad Nilsen.

Se intervjuet her